Zasady korzystania z Archiwum w czasie stanu epidemii
W związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów w Sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii z dnia 28 listopada 2020 r., uprzejmie informujemy, iż Archiwum Archidiecezjalne w Poznaniu od dnia 7 grudnia 2020 r. wznawia udostępnianie zasobu archiwalnego (dostępność miejsc w pracowniach naukowych można sprawdzić – kliknij tutaj)
Pracownie naukowe Archiwum Archidiecezjalnego w Poznaniu (dalej Archiwum) do odwołania czynne są od poniedziałku do czwartku w godzinach 10:00-14:30, z przerwą techniczno-organizacyjną na wietrzenie i dezynfekcję stanowisk w godzinach 12:00-12:30.
Jednorazowo w pracowniach naukowych (pracownia akt i pracownia mikrofilmów), uwzględniając wymagany limit 1 osoba na 15 m2, mogą przebywać cztery osoby (zasada: 2 osoby w pracowni), zajmując wyznaczone (oznakowane) miejsca.
W czasie obowiązkowej przerwy techniczno-organizacyjnej użytkownik zasobu archiwalnego jest zobowiązany do opuszczenia budynku.
Osoba zamierzająca skorzystać z zasobu Archiwum zobowiązana jest do umówienia terminu przybycia i określenia czasu pobytu, minimum trzy dni robocze przed planowaną wizytą. Jedna osoba może zarezerwować tylko jedną wizytę tygodniowo.
Szczegółowej zasady korzystania z materiałów archiwalnych w Archiwum Archidiecezjalnym w Poznaniu w czasie stanu epidemii – zobacz tutaj (zakładka w menu strony: Załatwianie spraw).