Rewers elektroniczny
Uprzejmie przypominamy, iż w związku z reorganizacją sposobu udostępniania zasobu archiwalnego oraz wychodząc naprzeciwko oczekiwaniom kwerendzistów w szczególności historyków, od dnia 25 września 2009r. wprowadzono możliwość elektronicznej rezerwacji archiwaliów (list elektroniczny, e-mail) do Czytelni AKT (nie dotyczy Czytelni Mikrofilmów i poszukiwań genealogicznych).
Rezerwację archiwaliów należy dokonać wysyłając e-mail (rewers archiwalny) na adres:
W liście należy podać następujące informacje:
- Numer rewersu
- Sygnatura jednostki archiwalnej
- Nazwisko i imię zamawiającego
- Data i godzina przybycia do AAP
- Informację przesyłamy tylko i wyłącznie w tekście listu. Rewersy przesyłane w załącznikach nie będą realizowane!
Poniżej przykład wypełnienia rewersu dla dwóch jednostek archiwalnych.
Uwaga!!! Informacja dotycząca danej jednostki archiwalnej musi być powtórzona!!!!
Archiwum Archidiecezjalne w Poznaniu – Dział Udostępniania
ks. mgr Wojciech SILSKI
Proszę o zarezerwowanie następujących jednostek archiwalnych
Rewers AAP nr 1
Sygnatura jednostki archiwalnej: | OA 0123 |
Nazwisko i imię zamawiającego: | Iksiński Piotr |
Data i godz. przybycia do AAP: | 29.09.2009, godz. 11.00 |
———–(Obowiązkowe powtórzenie danych)————
Sygnatura jednostki archiwalnej: | OA 0123 |
Nazwisko i imię zamawiającego: | Iksiński Piotr |
Data i godz. przybycia do AAP: | 29.09.2009, godz. 11.00 |
Rewers AAP nr 2
Sygnatura jednostki archiwalnej: | KA 00987 |
Nazwisko i imię zamawiającego: | Iksiński Piotr |
Data i godz. przybycia do AAP: | 29.09.2009, godz. 11.00 |
———–(Obowiązkowe powtórzenie danych)————
Sygnatura jednostki archiwalnej: | KA 00987 |
Nazwisko i imię zamawiającego: | Iksiński Piotr |
Data i godz. przybycia do AAP: | 29.09.2009, godz. 11.00 |
Przypominamy,
- Jednorazowo można zamówić 5. jednostek archiwalnych.
- Rewersy przesyłane w załącznikach do listu nie będą realizowane!
- Realizacja Rewersów odbywa się według kolejności zgłoszeń oraz zgodnie z poniższym wykazem:
Zamawianie i realizacja rewersów:
Dzień |
Zamówienia |
Realizacja |
–
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek |
–
Złożone poprzedniego dnia, a także nadesłane do godziny 9:00 drogą elektroniczną. |
–
Godz. 10.00 |
Do godz. 10.30 |
Godz. 11.00 |
|
Do godz. 12.30 |
Godz. 13.00 |
|
Czwartek |
Do godz. 14.30 |
Godz. 15.00 |
Osobą koordynująca przyjmowanie rezerwacji archiwaliów i ich udostępniania
jest ks. mgr Wojciech SILSKI
odpowiedzialny za działalność Sekretariatu Obsługi Kwerendzistów